صفحات

۱۴۰۲ دی ۱۷, یکشنبه

سلام دوستان




سلام دوباره به دوستان همیشه همراه وبلاگ شکلات سیاه
بعد از سالها دوری از وبلاگ خودم دوباره برگشتم ولی این دفعه نه اینجا بلکه فعالیتم را در یوتیوب شروع میکنم در ابتدای کار هستم و مسلما ان تجربه کافی را در این مسیر ندارم و برای همین در شروع از فیلمهایی استفاده خواهم کرد که در این سالها به منظور سرگرمی  وبدست اوردن تجربه درست کردم شاید در ابتدای کار نقص و خطاهایی در فیلمها و روش کار وجود داشته باشد ولی اطمینان خاطردارم با همکاری متقابل و راهنمایی های شما دوستان خوبم  روزهای قشنگی را در کنار هم خواهیم داشت اگر روند کار در مسیر خوبی پیش برود و امیدوار کننده باشد من هم سعی خواهم کرد با تمام وجود همانطور که از زمان  وبلاگ نویسم به خاطر دارید تمام تجربیات خوب و با ارزشی را که در این سالها بدست اوردم را در اختیارتون بذارم در ابتدا فیلمها بدون دستورات غذایی خواهد بود ولی در اینده تغییراتی خواهیم داشت پس تنها خواهشی که میتونم از شما دوستان خوبم داشته باشم اینکه  لطفا صبور باشید تا من هم امادگی لازم در این راه را بدست بیاورم متشکرم از توجهتون این هم ادرس کانال من در یوتیوب

https://www.youtube.com/results?search_query=shokolatsiah

۱۷ نظر:

  1. درود مهناز عزیز ، دیشب پیام شما را دیدم بسیار بسیار خوشحالم از بازگشت دوباره شما و در یوتیوب فالو کردم ، نمیدونم درسته که بنویسم یا خیر ولی پیامی از فردی در زیر یکی از پستهای شما سال پیش یا دوسال پیش مبنی بر فوت شما نوشته شد ، دنیا رو سرم خراب شد هیچ دسترسی به جایی نداشتم. اینستا آقای شمشیری را پیدا کردم از ایشون پیگیر شدم و گفتند هیچ خبری از شما ندارند، به ایمیل شما پیام دادم با چشم گریان به امید اینکه کسی پیامم را بخواند ولی سکوت مطلق . بعد از آن هر چند وقت با غم سنگینی بردل به این صفحه می اومدم و مثل کتاب گرانبهایی ،پست ها را میخوندم . شاید باور نکنی چقدر این رسپیها برام عزیزتر شده بودن و شروع کردم به اجرا و جمع آوری اونها بصورت فیلم. دیشب نیمه های شب بیخواب شده بودم و اومدم تو این پیج به دنبال دستور یکی از کیک هات که دیدم سال جدید یک پست هست. گفتم از نزدیکان شاید پیامی گذاشته شاید نتونی حال مرا درک کنی، احساس میکردم عزیزی از بهشت برگشته اصلا قابل باور نبود برام . یوتیوب را چک کردم وای خدای من،خودت بودی سلامت و هنرمند. یکی از بهترین اتفاقات زندگیم بود.حالا از خوشحالی خوابم نمی برد . کاش میتونستم چند لحظه باهات حرف بزنم و از احساساتم بگم. آرزو میکنم درسلامت و شادمانی بی نهایت باشید، میبوسمت و مطمئنم به زودی یوتیوب را میترکونی . اگه دوست داشتید یک راه ارتباطی معرفی کنید

    پاسخحذف
  2. عزیز دلم اینقدر با احساس نوشتی که اشک در چشمام جمع شد هیچ وقت دلم راضی نمیشد قلب مهربونت را به درد بیارم کم کاری ازمن بوده منو ببخش عزیزم حالا من برگشتم ‌و سعی خودم را برای هرچه بهتر شدن کانال میکنم و امیدوارم با وجود شما دوستان عزیزم پیشرفت خوبی داشته باشم و در نتیجه بتونم شما را خوشحال کنم به امید روزهای خوب، میتونیم با هم مکالمه هم داشته باشیم

    پاسخحذف
  3. توضیحی که در مورد نوشته میتونم بدم شاید باورنکنی من خودم همین هفته پیش متوجه شدم و فورا پاکش کردم متاسفانه ادرس ایمیل قبلی من دیگه فعال نیست باز هم میگم کم کاری از من بوده وباید بیشتر دقت میکردم .

    پاسخحذف
  4. ادرس ایمیل من
    mahnaz.rodenberg@gmail.com

    پاسخحذف
  5. مرسی مهناز عزیزم ، دیروز در جمعی تعریف میکردم داستان این چند سال بیخبری از شما و معجزه بازگشت دوباره شما و اشک همه دراومد،. مرسی که آدرس ایمیل فرستادید براتون مینویسم.

    پاسخحذف
  6. آخ جون چقدر خوشحال شدم برگشتید

    پاسخحذف
  7. خدای من من باورم نمیشه که شما برگشتید چقدر به دنبال شما گشتم چند بار ایمل دادم فکر میکردم بالاخره یکروز در دنیای مجازی میبینمتون چقدر از دستورهاتون استفاده کردم خیلی مشکل داشتنم در درست کردن ماکرون به گفته شما عمل کردم اینقدر تمرین کردم که الان عالی درست می‌کنم اینقدر از دستورهاتون کپی و سواستفاده شد در دنیای مجازی بدون نام بردن از شما البته من براتون اطلاع دادم ولی از شما خبری نشد وای که چقدر خوشحالم که در یوتیوب مینمتون شما عشقید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام عزیزم منم خوشحالم که دوباره فعالیتم را شروع می‌کنم و ‌چقدر خوب که مشکلت در مورد ماکارون رفع شد به امید روزهای خوب

      حذف
  8. میبخشید میتونم خصوصی بهتون ایمل به این آدرس بدم میبوسمتون

    پاسخحذف
  9. درود و صد درود به شما عزیز دل چقدر شاد شدم از اینکه دیدم در یوتیوب فعال شدین چشم و دلمان را روشن کردید چه بهتر اینطوری خیلی هم بیشتر از دیدن هنرهاتون لذت میبریم یک واقعیتی را بهتون بگم هیچ فکر نمیکردم بعد از این همه سال بیخبری یکروزی برگردین چشم بد به دور خودتون هم مثل شیرنیهاتون شیرین و زیبا هستین امیدوارم در کنار خانواده شاد و تندرست باشید.

    پاسخحذف
  10. ممنونم عزیزم شما هم موفق باشید.

    پاسخحذف
  11. سلام خانم مهنازعزیزچقدرخوشحالم شمابرگشتین اصلاباورم نمیشه خدای من شوکه شدم اصلا

    پاسخحذف
  12. مهنازعزیزایاامیداین هست که تواینستاهم پیجی داشته باشین؟؟

    پاسخحذف
  13. چه عالی از قضا همین الان بهتون ایمیل زدم ببینم پیج اینستاگرام دارین یا نه
    بعد اومدم دیدم یوتیوب کانال زدین ساب کردم موفق باشید

    پاسخحذف